好好用,用左哩款面膜後,我已經冇買我的美麗日記果類型既mask

因為哩款係759買(有折)真係好抵,$80-$100左右,1盒有10塊

我用左10幾塊已經,又去回購多2盒,好保濕好潤,即時有效果,明顯毛孔係收細左同好水潤

一塊好多精華但唔會滴,fu耐左都唔會乾(當然唔好fu咁耐啦)

但fu完要過水,因為精華有d笠,總括黎講真係好滿意

如果用$60買我的美麗日記,真係可以加多幾十蚊用哩款,效果係明顯好多

不過哩款我見過既價錢都相差幾遠,由log on 2百幾到藥房低於70都見過

咁你自己就可以考慮下邊度買會比較有信心

N.M.F. 高效特強保濕導入面膜功效:

-N.M.F. 高效特強保濕導入面膜專為乾燥缺水肌膚而設,

-含N.M.F.及金縷梅,玫瑰水等保濕成份提煉而成的精華液。

-N.M.F. 高效特強保濕導入面膜保濕直達肌膚底層,平衡肌膚油性

arrow
arrow

    Lillian lili 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()