其實已經係第5次打斑, 之前打左1次C9(C9係會比C6更有效去斑)

宜家個效果一定冇廣告講果d,但整體膚色係均勻左,但班依然係度

但我今次想講既唔係個效果,係想提下如果想去join必瘦站package既sis一定一定要keep單同mark低自己做左邊類型facial

事關我今次上去做c6,佢地竟然話我買既package d facial已經做晒@@淨係得番c6同按摩

WHAT!!!!!!!我即刻話冇可能,我好清楚自己做過邊part facial

前後足足話check左3次,又話咩係同一個治療師做,xz$&z%xz%x^$z

我又係講冇可能,我見過3個唔同樣既人(雖然我唔知佢地叫咩名,但人都識分唔同樣掛)

又話去check下,好啦~~佢話不如打埋c6先出去reception對番record, ok~冇問題

好喇~~出到去reception依然堅持check晒,話我package係差唔多完晒,簽晒名,宜家淨番1次A facial(喇~~~之前係話冇~~宜家係仲有1次)

@@哈哈,真係冇可能呢(我笑住講),不如你遂次講番我聽,我做左d咩facial?

一對之下,,佢真係好混亂D record係錯晒,例如1月1號話我做左abcde 5項facial

好彩我有影低部ipad receipt(每次做完facial都要係部ipad簽名),即刻show俾佢睇啦,receipt得abcd4項,又何來第5樣項facial?

佢好西利~~竟然話你買既package係咪冇e項第5樣facial?

@@我即攞一開始買package張單佢睇,不如你自己睇下

最後,對好晒record,mark低晒我淨低既facial,話special幫我處理

special幫我處理!!???明明係佢自己問題,,,,算~~解決左就算啦

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    laser 去斑 激光 C6 c9
    全站熱搜

    Lillian lili 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()