今次北上唯一既目的就係為左試好出名既海底撈!!海底撈!!海底撈!!

咁一開始就坐地鐵去老街行左一陣同埋掃街(利申我腸胃係好好既~~唔係易肚柯既人)

推介以下哩個,花甲粉絲 RMB15,勁多蒜泥,好香好岩我

炒魷魚 RMB20,勁難食,好咸一開如係俾佢咁大條魷魚腳吸引,點知佢炒到咁鬼難食

其實仲食左好多~~不過冇影到相啦

重點黎啦~~食完之後就出發去海底撈,一開始仲驚食唔得多野,因為岩岩掃街都成6成飽

點知去到要等2個鐘,ZXY@$%%@,等既時間都消化晒

我地6點半到,8點半先入到去,如果真係想試真係唔好揀哩D食飯時間黎,真係自己攞黎辛苦

但佢地服務真係一流,等既時候有野食有野飲,有得玩下飛行棋,仲有人派雪條添,所以時間都唔算好難過

我地今次去既係 ​​​​​​​福田中心區福華三路卓越世紀潮流薈商場4樓L401-L402鋪(近大中華) ​​​​​​​

地鐵會展中心D出口,行5-10mins就到,唔難搵,識睇地圖既人應該好易去到

叫左番茄同三解湯底,佢地湯底仲有得俾你揀標準濃,加濃,超級濃

order食物有得揀半份好貼心~~咁就可以試多幾樣

重點一樣要講係,醬料費係RMB10位,其實唔需要醬料,因為湯底夠晒濃

佢D醬料係自助BAR形式,咁你唔攞佢係唔會收你錢既

最後真係掛住食所以影左湯底就冇影相啦記得既我都list晒出黎~~

埋單係RMB 2xx,唔太記得,around 300蚊港紙啦,我覺得係好食既,心血來潮去食下都唔錯既

手拉面 RMB7 X2

豬肉X1

蝦滑X0.5

鮮蝦X0.5

菜X0.5

蜂巢豆腐 X0.5

黃金小曼頭X0.5

鲩魚X0.5

羅白X0.5

 

 

 

 ​​​​​​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ​​​​​​​

  

arrow
arrow

    Lillian lili 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()